دانلود تحقیق درمورد اسكرپر ها

دانلود تحقیق درمورد اسكرپر ها

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اسكرپر ها

با دانلود تحقیق در مورد اسكرپر ها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اسكرپر ها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اسكرپر ها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اسكرپر ها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:41 صفحه

قسمتی از فایل:

اسكرپر ها

اطلاعات عمومي

اسكرپرها كشيده شده با تراكتور يك موقعيت مهم در حوزه عمليات هاي خاك برداري يافته اند. اين ماشين ها خودكار محسوب مي شوند تا حدي كه آنها مي توانند ماده را بارگيري، حمل و تخليه كنند و از اين جهت به تجهيزات ديگر وابسته نيستند. اگر يكي از آنها موقتاً خراب شود، نياز به توقف كار نيست، چون در اين مورد، ماشين منحصراً براي بارگيري خاك در واحد هاي حمل كننده استفاده مي شود ولي در صورتيكه لودر خراب شود، بايد ظرفيت هايي به ميزان 50 cu yd يا بيشتر موجود هستند.

اين ماشين ها نتيجه سازش بين بهترين ماشين هاي بارگيري و بهترين ماشين هاي حمل و نقل هستند و همانطور كه از تمام ماشين هاي مركب انتظار مي رود، آنها به ماشين هاي ديگر هم در مورد بارگيري و هم در مورد حمل و نقل برتر نيستند. بيل هاي مكانيكي، چنگك  كشنده و لودرهاي تسمه اي تنها در مورد بارگيري نسبت به آنها برتري دارند در حاليكه كاميون ها تنها در مورد حمل كردن نسبت به آنها، برتر هستند. اگر چه توانايي آنها در بارگيري و حمل و نقل خاك يك مزيت قطعي براي آنها در بسياري از پروژه ها، محسوب مي شود. توسعه تراكتورهاي نوع چرخي سرعت بالا، مسافت اقتصادي حمل را براي اين نوع تجهيزات به ميزان يك مايل يا بيشتر، در بسياري از پروژه ها افزايش داده است. توانايي اين ماشين ها براي نشست دادن بارشان در لايه هاي ضخيم، به صورت يكنواخت، عمليات هاي پخش كردن موفقيت آميز را سهولت بخشيده است. در مسير برگشت، تيغه هاي برش اسكرپرها مي تواند به حد كافي پايين آورده شود تا نقاط مرتفع را بردارد و بدين وسيله به حفظ جاده هاي كششي كمك مي كند.

زمين غالباً در لايه هاي قشر بندي شده وجود دارد كه بايد با آميختن مواد از چندين لايه، مخلوط شود. عمق محدود برش، مخلوط كردن لايه ها را به طور رضايت بخش براي اسكرپرها ميسر نخواهد ساخت. از اين رو گاهي اوقات بيل هاي مكانيكي و كاميون ها، استفاده مي شوند، اگر چه اسكرپرها، خاك را به صورت اقتصادي تري بهره برداري مي كنند.

انواع و اندازه اسكرپرها

دو نوع اسكرپر وجود دارد، بر اساس نوع تراكتور مورد استفاده براي كشيدن آنها اسكرپر كشيده شده با تراكتور نوع چرخي و اسكرپر كشيده شده با تراكتور نوع چرخ زنجيري. نوع اول، خود به چند زيرمجموعه تقسيم مي شود كه در زير تعريف مي شود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر